Opzeggen lidmaatschap
Opzegging van het lidmaatschap kan alleen met ingang van een nieuw kalenderjaar.
Opzeggen kan door in te loggen op de MyClub pagina (linksboven in de menubalk).
Vervolgens via "Mijn gegevens wijzigen" op "Lidmaatschap opzeggen" klikken (witte button links onderin).
Per email opzeggen kan ook door een mail te sturen aan: ledenadministratie@aacamsterdam.nl
Opzeggingen moeten uiterlijk 15 november voorafgaand aan een nieuw kalenderjaar ontvangen zijn door de ledenadministratie van AAC.
Opzeggen kan door in te loggen op de MyClub pagina (linksboven in de menubalk).
Vervolgens via "Mijn gegevens wijzigen" op "Lidmaatschap opzeggen" klikken (witte button links onderin).
Per email opzeggen kan ook door een mail te sturen aan: ledenadministratie@aacamsterdam.nl
Opzeggingen moeten uiterlijk 15 november voorafgaand aan een nieuw kalenderjaar ontvangen zijn door de ledenadministratie van AAC.
Helaas komt onze bevestiging soms in SPAM/ongewenste mail terecht
Dus als u niets hoort, check dan de SPAM/ongewenste mail en markeer AAC-mail als 'veilig'
Vooral hotmail/outlook adressen hebben hier last van. We werken aan een oplossing, maar tot die tijd adviseren we u om regelmatig in de SPAM te kijken.
Vooral hotmail/outlook adressen hebben hier last van. We werken aan een oplossing, maar tot die tijd adviseren we u om regelmatig in de SPAM te kijken.