U bent hier: Home › Vereniging › Verenigingswerk

Verenigingswerk

Verenigingswerk bij AAC 

AAC is een vereniging die voor 100% kan bestaan dankzij de bijdragen van haar leden en vrijwilligers. Het organiseren van evenementen met hulp van diezelfde leden en vrijwilligers (met inkomsten vanuit inschrijfgelden en kantineverkoop) kunnen wij de contributies laag houden, en toch het hele jaar door trainingen verzorgen, op de baan of in de hal maar ook ons clubhuis onderhouden en de atletieksport mogelijk maken in Amsterdam Nieuw-West.

 

Deze evenementen kunnen we alleen organiseren met hulp van álle leden en de ouders van onze jeugdleden. Als iedereen bij minimaal twee activiteiten per jaar komt helpen, zijn we eruit! Bovendien is helpen bij één van onze evenementen ook nog eens hartstikke gezellig. In plaats van helpen bij wedstrijden of activiteiten kun je ook kiezen om de vereniging te helpen bij structurele activiteiten.

Voorbeelden hiervoor zijn: kantinedienst tijdens trainingen, de klusploeg, in diverse commissies, in het bestuur en als trainer.

 

Als je een goed idee hebt om op een andere manier je steentje bij te dragen aan de vereniging, horen wij als commissie verenigingswerk dat graag! Wij dagen jullie dan ook uit om nieuwe opportunity’s ons aan te dragen.

 

Commissie Verenigingswerk - Piet, Jessica en Marianne

 verenigingswerk@aacamsterdam.nl

 

Kantine bij wedstrijden:

Benodigd:

Coördinator:

Kantinemedewerker3 shifts p. wedstrijd

3 personen p. shift

Ellen van Dijk

 

 

Jury bij wedstrijden:

Benodigd:

Coördinator:

Juryleden en assistent jury

30 p.p. wedstrijd

Marianne Kremers

 

 

Materiaalploeg tijdens wedstrijden:

Benodigd:

Coördinator:

Materiaalploeg

6 p.p. wedstrijd

Hans en Hans

 

 

Loopevenementen

Benodigd:

Coördinator:

Kantine en posten bij Loopjes

50 personen per evenement

Piet, Jessica en Marianne

 

 

Marathon van Amsterdam

Benodigd:

Coördinator:

Startnummer uitgifte

80 personen

Mac

 

 

½ Marathon verzorgingspost

75 personen

Chris en Hans

 

 


  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Juryleden tbv wedstrijden

Geen wedstrijd kan zonder juryleden. Bij elke wedstrijd zijn gemiddeld zo’n 30 juryleden nodig. Bij de competitiewedstrijden vraagt men per vereniging 2 a 3 juryleden. Dit is de reden dat we voortdurend jury willen blijven opleiden. In een aantal avonden word de cursus gehouden en wordt je opgeleid tot een volwaardig jurylid. Een kleine investering die veel plezier oplevert voor jezelf en voor alle atleten!


Je kunt je via onderstaand formulier aanmelden bij de Jury Coördinator van AAC. Zij zal zorgen dat er een cursus wordt georganiseerd


Marianne Kremers JUCO-AAC

jury@aacamsterdam.nl



Aanmelden diverse Jury Cursussen

Naam


Adres


Email


Geboorte Datum


 

 


 

Jeugdjury

65

 

Jury Algemeen

60

 

Medewerker ET

90

 

Wedstrijdleider

10

 

Scheidsrechter

20

 

Starter

30

 

Microfonist

80

 

Startcommissaris

-

 

Overige

-

Overige opmerkingen:


 


 

Overzicht van wedstrijden die bij AAC in 2018 worden georganiseerd:

10 maart MVL (start en finish baan)

6 april 1e comp C/D junioren (nog in aanvraag bij de AU)

30 mei IAB

15 juni 3e comp.Pupillen

16 juni Ekiden (Amstelpark, parcours medewerkers en inschrijfbalie)

24 en 25 aug Nationale C - Spelen

6 oktober Clubkampioenschappen

13 oktober SPL (met een nieuwe AAC organisatie) Start en finish op de baan

20 oktober Marathon van Amsterdam (een weetje voor iedereen die wil en kan helpen, verzorgingspost via Hans en Chris afhalen startnummers in sporthallen Zuid via Mac.)

 


 

 

 

  

 
 
 
   
 
 
   
 

Ogenblik a.u.b. ...