U bent hier: Home Vereniging Verenigingswerk
Verenigingswerk
Verenigingswerk bij AAC
AAC is een vereniging die voor 100% kan bestaan dankzij de bijdragen van haar leden en vrijwilligers. Het organiseren van evenementen met hulp van diezelfde leden en vrijwilligers (met inkomsten vanuit inschrijfgelden en kantineverkoop) kunnen wij de contributies laag houden, en toch het hele jaar door trainingen verzorgen, op de baan of in de hal maar ook ons clubhuis onderhouden en de atletieksport mogelijk maken in Amsterdam Nieuw-West.
Deze evenementen kunnen we alleen organiseren met hulp van álle leden en de ouders van onze jeugdleden. Als iedereen bij minimaal twee activiteiten per jaar komt helpen, zijn we eruit! Bovendien is helpen bij één van onze evenementen ook nog eens hartstikke gezellig. In plaats van helpen bij wedstrijden of activiteiten kun je ook kiezen om de vereniging te helpen bij structurele activiteiten.
Voorbeelden hiervoor zijn: kantinedienst tijdens trainingen, de klusploeg, in diverse commissies, in het bestuur en als trainer.
Als je een goed idee hebt om op een andere manier je steentje bij te dragen aan de vereniging, horen wij als commissie verenigingswerk dat graag! Wij dagen jullie dan ook uit om nieuwe opportunity’s ons aan te dragen.
Commissie Verenigingswerk - Piet, Jessica en Marianne
verenigingswerk@aacamsterdam.nl
Kantine bij wedstrijden:
|
Benodigd:
|
Coördinator:
|
Kantinemedewerker3 shifts p. wedstrijd
|
3 personen p. shift
|
Ellen van Dijk
|
|
|
|
Jury bij wedstrijden:
|
Benodigd:
|
Coördinator:
|
Juryleden en assistent jury
|
30 p.p. wedstrijd
|
Marianne Kremers
|
|
|
|
Materiaalploeg tijdens wedstrijden:
|
Benodigd:
|
Coördinator:
|
Materiaalploeg
|
6 p.p. wedstrijd
|
Hans en Hans
|
|
|
|
Loopevenementen
|
Benodigd:
|
Coördinator:
|
Kantine en posten bij Loopjes
|
50 personen per evenement
|
Piet, Jessica en Marianne
|
|
|
|
Marathon van Amsterdam
|
Benodigd:
|
Coördinator:
|
Startnummer uitgifte
|
80 personen
|
Mac
|
|
|
|
½ Marathon verzorgingspost
|
75 personen
|
Chris en Hans
|
|
|
|
Juryleden tbv wedstrijden
Geen wedstrijd kan zonder juryleden. Bij elke wedstrijd zijn gemiddeld zo’n 30 juryleden nodig. Bij de competitiewedstrijden vraagt men per vereniging 2 a 3 juryleden. Dit is de reden dat we voortdurend jury willen blijven opleiden. In een aantal avonden word de cursus gehouden en wordt je opgeleid tot een volwaardig jurylid. Een kleine investering die veel plezier oplevert voor jezelf en voor alle atleten!
Je kunt je via onderstaand formulier aanmelden bij de Jury Coördinator van AAC. Zij zal zorgen dat er een cursus wordt georganiseerd
Marianne Kremers JUCO-AAC
jury@aacamsterdam.nl
Aanmelden diverse Jury Cursussen
Naam
|
|
|
Adres
|
|
|
Email
|
|
|
Geboorte Datum
|
|
|
|
|
|
|
Jeugdjury
|
65
|
|
Jury Algemeen
|
60
|
|
Medewerker ET
|
90
|
|
Wedstrijdleider
|
10
|
|
Scheidsrechter
|
20
|
|
Starter
|
30
|
|
Microfonist
|
80
|
|
Startcommissaris
|
-
|
|
Overige
|
-
|
Overige opmerkingen:
|
|
|
Overzicht van wedstrijden die bij AAC in 2018 worden georganiseerd:
10 maart MVL (start en finish baan)
6 april 1e comp C/D junioren (nog in aanvraag bij de AU)
30 mei IAB
15 juni 3e comp.Pupillen
16 juni Ekiden (Amstelpark, parcours medewerkers en inschrijfbalie)
24 en 25 aug Nationale C - Spelen
6 oktober Clubkampioenschappen
13 oktober SPL (met een nieuwe AAC organisatie) Start en finish op de baan
20 oktober Marathon van Amsterdam (een weetje voor iedereen die wil en kan helpen, verzorgingspost via Hans en Chris afhalen startnummers in sporthallen Zuid via Mac.)
|